Friday, October 23, 2020

Rumah Sewa Di Pengkalan Chepa

RM50000 1 bulan. Bilik perempuan untuk disewa.


Pengkalanchepa Sewabilikkotabharu Bilik Utk Disewa Kpd Pkerja Pelajar Wanita Muslim Shj Terletak Di Kampung Pauh Airport Pengkalan Chepa Kota Bharu Kelantan Berhampiran Sk Kem Pengkalan Chepa Airport Pengkalan Chepa Umk Pantai

RM50000 harga tetap tiada rundingan Deposit.

Rumah sewa di pengkalan chepa. Rumah Sewa Pelajar UMK BACHOK. Impian Anda Kami Tunaikan. June 16 2020.

RM 170 per month. Bilik untuk disewa lelaki bujang. Bilik sewa pengkalan chepa Kota Bharu.

RM 1 000 per month. Kereta Sewa Pengkalan Chepa. RM 500 per month.

Homestay ada di aras bawah termasuk bilik-bilik untuk sewa harian juga di aras bawah. Bersebelahan Kolej Teknologi Darul Naim KTD dan berdekatan Universiti Malaysia Kelantan UMK. RM 170 per month.

Rumah penginapan di Pengkalan Chepa Kota Bharu Kelantan ini terdiri daripada 3 bilik tidur berserta katil queen dan 3 katil single. Today 0748 Kota Bharu. 2 bilik berhawa dingin dan kipasMempunyai 2 bilik air.

Rumah Sewa Pengkalan Chepa Kota Bharu Kelantan updated their profile picture. RM 150 per month. RM 160 per month.

Today 1122 Kota Bharu. 23 Comments 20 Shares. RM 1 000 per month.

Rumah Sewa Pengkalan Chepa Kota Bharu Kelantan. BILIK SEWA UNTUK PEKERJA KILANG INDIVIDU DI PENGKALAN CHEPA KOTA BHARU KELANTAN. Rumah Berkembar Semi D Satu Tingkat Di Desa Rahmat Panji.

Bilik sewa Perempuan berhadapan Husm Kubang kerian. Yesterday 2349 Kota Bharu. Kereta Sewa Pandu Sendiri Kota Bharu Pengkalan Chepa Kubang Kerian.

0129227593 PUAN ISMA Dari Luar anda akan nampak pandangan hadapan Homestay ini. RUMAH SEWA Rumah teres untuk disewa di Taman Desa Kemumin Padang Tembak Pengkalan Chepa. Bilik sewa perempuan di pengkalan chepa.

Rumah Semi D 2 tingkat di Taman Kurnia Jaya di Pengkalan Chepa untuk disewa kepada pelajar berkumpulan. Bilik untuk disewa di pengkalan chepa. 1 bilik kongsi 3 org RM100 sorang 1 bilik.

Yesterday 2309 Kota Bharu. Berdekatan dengan kawasan perindustrian Pengkalan Chepa dan Taman Orkid Padang Tembak. Dec 14 2309 Kota Bharu.

Rumah Sewa Pengkalan Chepa Kota Bharu Kelantan Kota Bharu. Rumah untuk disewa di bukit gading. RM50000 1 bulan.

Rumah Banglo Satu Tingkat di Bukit Yong Pasir Puteh. Julai 2021 Sewa bulanan. Rumah Sewa Pelajar Perempuan Di Pengkalan Chepa Kota Bharu.

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera Kami sedang mencari penyewa yang profesional baik hati dan. Rumah mempunyai 4 bilik dan 2 tandas. Berdekatan dengan kawasan perindustrian Pengkalan Chepa dan Taman Orkid Padang Tembak.

Pengkalan Chepa Daerah Panji Jajahan Kota Bharu Kelantan. Dec 8 1850 Kota Bharu. Rumah Sewa Pelajar Perempuan Di Pengkalan Chepa Kota Bharu.

Bersebelahan Kolej Teknologi Darul Naim KTD dan berdekatan Universiti Malaysia Kelantan UMK. Rumah sewa berdekatan HUSM. Rumah Semi D 2 tingkat di Taman Kurnia Jaya di Pengkalan Chepa untuk disewa kepada pelajar berkumpulan.

Oct 10 1705 Bachok. Bilik sewa perempuan di pengkalan chepa. Rumah untuk di sewa.

Oct 6 1123 Kota Bharu. Rumah Sewa Di Baung Pengkalan Chepa - Fully Furnished. Kami ingin wawarkan berita baik buat semua rakyat Kelantan yang bermastautin.

Bersebelahan Kolej Teknologi Darul Naim KTD dan berdekatan Universiti Malaysia Kelantan UMK. Rumah teres satu tingkat end lot untuk disewa di Pengkalan Chepa Kota Bharu Kelantan. Julai 2021 Sewa bulanan.

2853 likes 42 talking about this 1 was here. 5 Rumah Sewa - Semi-D Town House di Pasir Tumbuh Kota Bharu RM 500 per month. RM 700 per month.

Berhampiran dengan Penjara Pengkalan Chepa Kolej Vokasional Pengkalan Chepa Pusat Tarbiah Islam Kelantan PUTIK HUBUNGI KAMI. RM 150 per month. Teres 1 tingkattaman profil impian pengkalan chepa kel.

Today 1141 Kota Bharu. Rumah sewa semi d kubang kerian. Yesterday 1144 Tanah Merah.

Bilik sewa murah di sri cemerlang kota bharu. Rumah teres Taman Alfa Bator. RUMAH SEWA Rumah teres untuk disewa di Taman Desa Kemumin Padang Tembak Pengkalan Chepa.

RM 150 per. RM50000 harga tetap tiada rundingan Deposit. Sewa Rumah - Bilik Kota Bharu Kelantan Kota Bharu Muara Kelantan Riau Indonesia 15050.

Kelengkapan seperti perabot TV Internet WiFi peti sejuk mesin basuh sabun basuh dan ampaian disediakan peralatan memasak serta pinggan mangkuk cerek elektrik seterika. Miliki Rumah Banglo Dengan Harga Mampu Milik. Nampak Kedai Runcit.

Rumah Semi D 2 tingkat di Taman Kurnia Jaya di Pengkalan Chepa untuk disewa kepada pelajar berkumpulan. December 23 2019. Cari property dengan harga terbaik kedai untuk disewa di pengkalan chepa di Malaysia.

52 kedai untuk disewa di pengkalan chepa.


Rumah Sewa Pengkalan Chepa Property Rentals On Carousell


0 comments: